بیشتر اوقات همه اش به خودم می گم صبر کن تا تجربه بدست بیاری. یکی اینکه از بعضیا هیچ خوشم نمیاد ولی همه اش به خودم می گم مجبوری مجبور
خلاصه تدریس سخته
یک سری از بچه ها که شوت شوتن
یک سری انگار طلبکارن
یک سری خوبن میشه باهاشون کنار اومد
یک سریا هم که مثلا میخوان مچ بگیرن سوالایی میپرسن که مثلا نتونی جواب بدی
فردا هم که باید تحمل کنم کلاس صبح دوست ندارم البته خودمم گند دماغ بازی در میارم یعنی حوصله ندارم تدریسم اینطوریه که باید شاد باشی
این چرخه تکرار دارد .....ما را در سایت این چرخه تکرار دارد .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64