تو یه حال بهم زن فاشیستی که به جز موبایلی که دستشه باقیه وجودش در قرن هیژده زندگی می کنه
خاله زنک بازی رو تا حدود یه هنر والا ارتقا دادی
آدمو یاد شازده های روی قلیون میندازی اونقدر واپس گرا و بچه از نظر تاریخی
و نوشته هات افتضاحه
تو بدرد هنر نمی خوری فقط شوهرداری و پول در آوردن
تو بهمون نسبت که من میگم بیهوده ای
حوصلم سر رفت
باورم نمی شه من به هذیون هات گوش میکردم و کلمه به کلمه ت رو می خوندم
نمی دونم این چند هزارمین باری که این حرافارو تکرار میکنم توی این نه ماه تا یادم نره .. که یادم نمیره
همش از خودم میپرسم چرا چرا من چرا من مستحق شنیدن این حرفا بودم
چقدر از پا افتادم
سنجد یادته یبا بهت گفتم من روندنی ام گفتی روندنی که بد نیست مثل کتاب که خوندنیه
سنجد نمی خوام مظلوم نمایی کنم ولی گاهی هیچ چیز به آدم تسلی نمی ده
اونجایی که غرور بقیه رو میبینم فکر میکنم اما از غرور من چی باقی موند؟
ما را در سایت این چرخه تکرار دارد .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87