چیزی در من شکسته شده

خرید بک لینک
نه نا امیدم نه با امید. روزها برای خودشان می آیند و می روند. من این زندگی را نمی خواهم به من خوش نمی گذرد هیچ چیز از ته دل شادم نمی کند کاش می شد رفت جایی و خود را کشت دلم می خواست تا می توانم خودم را بزنم و بعد هم دلم برای خودم بسوزد. وصله ی نا جورم ..

در اوج زشتی و حقارتم هیچ چیز خوبی ندارم

ولی خیلی تلاش کردم که خوب باشم خیلی تلاش کردم

اما نشد

متاسفم سارا که فقط از تو یک آدم افسرده ساختم

می خواستم شاد باشی

اما نشد

این چرخه تکرار دارد .....

ما را در سایت این چرخه تکرار دارد .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 3:36

صفحه بندی